Semináře jsou zpravidla připraveny pro skupiny shodného nebo podobného pracovního zaměření. Účastníky jsou pracovníci z oblasti obchodu, výroby i služeb.
Tyto typy seminářů doplňují znalosti pracovníků v oblasti, která není jejich hlavním oborem nebo se jí při svojí práci dotýkají pouze okrajově, přesto jsou pro ně konkrétní poznatky významné při řešení jejich obvyklých pracovních situací. Pokud jsou semináře připraveny pro odborníky z daného oboru (např. Novela zákoníku práce pro personalisty), jejich účelem je aktualizace nebo doplnění poznatků a náměty na jejich další praktické uplatnění.
Vlastní realizace probíhá formou interaktivních seminářů, workshopů, příp. také individuálních konzultací. Výukové metody jsou zvoleny dle charakteru školeného tématu a cílů vzdělávání. Zohledněna je také vstupní znalostní úroveň účastníků.
Základní rozsah semináře je 1-2dny, v případě skupinových workshopů obvykle 4-6h, pro individuální konzultace je jejich délka stanovena dohodou, většinou 3-4h na jednotlivou konzultaci.
Další semináře jsou připraveny podle Vašeho zaměření a aktuální potřeby.